Sygnaliści
W naszym Banku dbamy o przejrzystość i zgodność z przepisami prawa, dlatego wprowadziliśmy procedurę zgłaszania naruszeń prawa, która umożliwia pracownikom, byłym pracownikom oraz kontrahentom bezpieczne i poufne zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości zgodnie z zaleceniami Ustawy z dnia 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów.
Kto może zgłaszać?
- pracownicy
- byli pracownicy
- kontrahenci
Jakie naruszenia można zgłaszać?
- naruszenia prawa pracy
- naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- działania korupcyjne
- inne nieprawidłowości związane z działalnością banku, o których mowa w ustawie
Procedura zgłoszenia:
- Wyślij zgłoszenie na dedykowany adres e-mail: bank@bslasin.pl lub adres korespondecyjny Banku
- Możesz również zgłosić naruszenie osobiście w naszej siedzibie przy ul. Odrodzenia Polski 5 w Łasinie, 86-320 Łasin
Przy składaniu zgłoszenia rekomendujemy podanie adresu do kontaktu (np. adres korespondecyjny, adres e-mail czy numer telefonu). W przypadku braku jego przekazania uniemożliwi lub znacznie utrudni komunikację pomiędzy nami, a w konsekwencji może uniemożliwić przekazanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia lub informacji zwrotnej po zakończeniu działań następczych.