Obowiązujące przepisy* nakładają na banki obowiązek weryfikacji aktualności dokumentów tożsamości, którymi Klienci legitymują się w swoich bankach.
Niezgłoszenie aktualnego dokumentu tożsamości w Banku spowoduje zablokowanie możliwości realizacji transakcji na rachunku bankowym.
Prosimy, aby Państwo dokonali weryfikacji dat ważności dokumentów tożsamości oraz podjęli stosowne działania mające na celu uniknięcie blokad transakcji.
Jakie są konsekwencje braku aktualizacji dokumentu tożsamości w Banku?
- blokada transakcji przy użyciu karty,
- blokada transakcji w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej,
- blokada dokonywania wpłaty/wypłaty gotówki,
- blokada realizacji przelewów w placówkach Banku.
Podejmij konieczne działania!
Jeśli twój dokument utracił ważność lub zbliża się termin wygaśnięcia jego ważności:
wyrób nowy i bezzwłocznie po jego otrzymaniu okaż go w placówce naszego Banku
Kogo dotyczą zmiany?
Dotyczą wszystkich Klientów Banku, w tym również ich pełnomocników i reprezentantów.
*Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu